TAF TOYS Hrací deka s hrazdou a hudbou Sova

Měkká hrací deka s hudbou, světýlky a množstvím různorodých aktivit pro zkoumání a objevování. Čtyři originální zavěšené hračky upoutají pozornost dítěte a zajistí mu hodiny zábavy: Závěsný hudební box s barevnými světýlky lze používat i samostatně a připevnit jej např. k postýlce či autosedačce. Hudbu i světýlka si dítě snadno aktivuje zatažením za šňůrku s kousátkem.  Bezpečné zrcátko ve tvaru balónu láká k pozorování měnících se odrazů.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: TAF TOYS Hrací deka s hrazdou a hudbou Sova
Výrobce: Taf Toys
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Měkká hrací deka s hudbou, světýlky a množstvím různorodých aktivit pro zkoumání a objevování. Čtyři originální zavěšené hračky upoutají pozornost dítěte a zajistí mu hodiny zábavy: Závěsný hudební box s barevnými světýlky lze používat i samostatně a připevnit jej např. k postýlce či autosedačce. Hudbu i světýlka si dítě snadno aktivuje zatažením za šňůrku s kousátkem.  Bezpečné zrcátko ve tvaru balónu láká k pozorování měnících se odrazů. Roztomilá sovička chrastí a po natažení vibruje a poskakuje. Větrník se zatažením za šňůrky roztočí. Krásné ilustrace na dece podněcují rodiče k vyprávění příběhů a podporují rozvoj emoční inteligence dítěte. Baterie 2xAAA nejsou součástí. Vhodné pro děti od narození. Měkká hrací deka s hudbou, světýlky a množstvím různorodých aktivit pro zkoumání a objevování. Čtyři originální zavěšené hračky upoutají pozornost dítěte a zajistí mu hodiny zábavy: Závěsný hudební box s barevnými světýlky lze používat i samostatně a připevnit jej např. k postýlce či autosedačce. Hudbu i světýlka si dítě snadno aktivuje zatažením za šňůrku s kousátkem.  Bezpečné zrcátko ve tvaru balónu láká k pozorování měnících se odrazů. Roztomilá sovička chrastí a po natažení vibruje a poskakuje. Větrník se zatažením za šňůrky roztočí. Krásné ilustrace na dece podněcují rodiče k vyprávění příběhů a podporují rozvoj emoční inteligence dítěte. Baterie 2xAAA nejsou součástí. Vhodné pro děti od narození.

Taf Toys Hrací deka s hrazdou a hudbou Sova je krásně zpracovaná dětská deka se závěsným hudebním boxem, zrcátkem, sovičkou a větrníkem. Ilustrace na dece zaujmou každého rodiče i miminko. Určené pro děti od narození.

Nádherně barevně zpracovaná dětská dečka

• Měkká deka s hudbou, světýlky a množstvím různorodých aktivit pro zkoumání a objevování.
  • Čtyři originální zavěšené hračky upoutají pozornost dítěte a zajistí mu hodiny zábavy: